Jag vidgar mina vyer i Solna

I går så startade jag dagen med jogging runt Råstasjön. Idag hoppade jag jogging och tog istället en promenad. En timmes powerwalk fick bli tisdagens start. Jag hittar lite si och så här i Solna. Men allt efter jag rör mig utanför hemmets väggar så gör jag nya upptäckter. Idag har jag promenerat runt självaste Solna, runt hela Råsunda. Råsunda är väldigt vackert och där kan jag absolut tänka mig att bo:-)

Inspirationen är verkligen på topp nu när man tar nya vägar varje gång man kliver utanför dörren. Det gäller bara att inte glömma klockan så man har lite koll på tid och verkligeheten. Just nu ÄLSKAR jag denna stad. Var än man går är det vackert, mysigt, vädret är varmt och helt underbart vårigt!


Om någon timme väntar veckans andra kvällspass och rikta arbetsdagen. Ska bli skoj!:-) Men innan dess skall jag göra i ordning matlåda och se vad som skall stå på middagsmenyn ikväll.


Ha en fin Tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback