Ett inlägg till Mamma!

Det känns nästan som att jag är ledig även idag, men så är inte fallet! Jag har bara en väldigt skön arbetsvecka och börjar inte mitt pass förrän kl.14. Så jag har även idag sovit ut, promenerat med hög musik i öronen, njutit av det friska vädret och ätit en riktig lång frukost! Nu väntar jag bara på att håret som som håller på att självtorka skall bli torrt. Och under den väntan så gör jag den dagliga kollen på diverse bloggar samt tänker lite på mammas fråga som hon undrade över för någon dag sedan.

Hon ringde nämligen och undrade vad jag önskade mig när jag fyller år!? Det är nästan så att jag har glömt bort att jag fyller år. Men hon påminde mig och det är faktiskt bara en vecka bort. Det här med födelsedag känns mindre angeläget ju äldre man blir... Känns inte alls så viktigt som innan. Spelar det någon roll om jag går från 23 år till 24 år? ;-)

Så nu satte jag mig ner och försökte tänka igenom vad jag egentligen önskar mig! Och kom på en sak som jag suktat efter en längre tid, nämligen denna...
eller

Dessa fina våningsfat kommer från "JellyBean" och finns på village. Finns i flera vackra färger men jag tycker nog att den gröna är finast. Tre vånings fatet är finast tycker nog jag men sedan skall man även ha fikabröd på alla tre våningar med;-) Så det med två våningar kanske är mer lämpligt!;-)

"JellyBean" har även en MASSA annat fint också och när jag väl halkat in på deras hemsida så fick jag även syn på dessa....



Asietter som även dem finns i flera fina färger. Asietter är även något som jag önskar mig efter som jag endast har kvar fyra stycken av mina gamla. Så dessa får gärna hamna bland min servis;-)


Klockan tickar på och det är dax att fixa iordning frisyren innan jobbet kallar! Hoppas ni alla har en fin onsdag;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback