Åker iväg för jobb mellan 11-22.15

Sitter i soffan och har precis svalt frukosten. E han var uppe tidigt och har redan hunnit åkt iväg för att spela inlinematch. Jag själv laddar för jobbet, ett pass mellan kl.11 - 22.15. Ute har det precis slutat regna och det känns lite mysigt. Om jag ska erkänna så är jag faktiskt sugen på regn idag. Regn ute och mys inne! Om jag var ledig och det skulle regna idag så skulle jag stanna inne, tända ljus och baka bullar;-)

Fast jag behöver inte bekymra mig om det för nu verkar det som om det spricker upp och om några minuter så skall jag vara på rull mot Bromma Airport. Kanske blir en grym dag på jobbet!?;-)


På tal om grym, gårdagskvällen var en grym sådan! En mysig och trevlig kväll tillsammans med fina vänner! Fördrink på uteservering, fantastisk middag på Caliente tapas restaurang, en öl på gerdas båt och slutligen en promenad längs vattnet för att sedan ta tunnelbanan hem igen. Var hemma runt tolvsnåret och kvällen var underbar;-)


Nu är tiden slut och det är dax att kila iväg. Ha en skön söndag!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Åååh vilken härlig kväll! På Gerdas va jag först gången förra sommaren, nykter med Esther i magen. Denna sommar tänkte jag ta ogen det med et å annat glas rosè på plats ;) SKÖNT att du verkar trivas så bra där nere, och att du å E hittat varandra! KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback