Stockholm!

Jag har nu tagit helg, eller helg och helg? Jag har från och med nu gått på semester! Hur härligt låter inte det?? :-) Nästa gång jag är hemma och jobbar igen är måndag den 22 mars! Idag är det den 10:e va? Så jag har alltså över en veckas UNDERBAR semester att se fram emot! Känns overkligt!


Kom "hem" till Klippgatan nu efter att ha tagit tidiga flyget ner till Bromma. E jobbar, jag är ledig, solen skiner, plusgrader utomhus och vårkänslorna spirar inom mig! LOVELY! Har lite roliga "måsten" som skall fixas och jag funderar starkt på att ta en prommis till Solna centrum. Känner mig sådär allmänt glad, lättad och sprallig idag:-)


Önskar er alla en riktigt riktigt härligt onsdag!

Kommentarer
Postat av: farmor

Ha en skön semester,och kom hem frisk och pigg!

2010-03-10 @ 18:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback