Mitt hem i kaos!

Mitt upp i all packning så blir jag tvungen att sätta mig ner en stund. Jag är förvirrad, fundersam och FÖRVÅNAD! Hur mycket kan man egentligen samla på sig på bara FEM år!? Knappa fem år och då endast boende i en etta. Tydligen går det att samla och spara. Kanske just för att man bor så litet som man samlar på sig. Man plockar undan, förvarar, kommer på lösningar, fyller förråd, skåp, garderober. Det är liksom ett krav när man bor i en etta att det ska vara trångt!

Målet för dagen var packning inför semester. Väl nere i förrådet letandes efter kartonger med sommarkläder/skor så gick det inte att undgå en mindre rensning när jag ändå var i farten bland dessa kartonger. Säckar fylls med saker som skall lämnas till bättre behövande, resväskan fylls, kartonger med sommarkläder/skor är framdraget. Utöver det så pryder även flyttkartonger min lya för tillfället. Mitt i all denna röra så skall det samtidigt plockas undan och snyggas till inför fotografering. Mitt hem består just nu av ett allmänt KAOS! Just nu önskar jag att man kunde låsa dörren, ta med plånboken och åka iväg för lite semestershopping. Orkar inte ta i tu med all denna röra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback