Gissningslek eller vad!?

Jag sitter och försöker betala mina räkningar. Problemet är bara att den ena siffran på själva internetdosan är trasig. Bara halva siffran syns. Vilket innebär att det är rena rama gissningsleken att försöka klura ut vilken siffra som skall passa in. Tror jag testat alla tio nu utan att lyckas! Kan även meddela att om man trycker fel sifferkod TRE gånger så måste man logga ut och sedan logga in igen. I och med att man loggar ut så får jag börja om från start igen. Och även då måsta knappa in sifferkod. Ja, ni kanske förstår mitt problem just nu! Det är ta mej f*n omöjligt att betala räkningar som det verkar! Jag behöver en ny internetdosa!


Ilandsproblem kan tyckas men just nu är detta ett BIG problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback