Förkylningen som tog över...

Vaknade strax innan 7 imorse av andningssvårigheter. Stopp överallt, en kropp som gör värker å gör ont och en skalle som dunkar värre än en tickande bomb. Lyckades somna om, några timmar senare känns läget inte direkt bättre. Lika bra att ta ställning med detsamma, det blir sängen hemma även denna dag. Känns trist, jäkla skitförkylning som totalt tagit över mig och min kropp. BLÄÄÄÄ!


Om inte jag minns helt fel så låg jag däckad i förkylning för ganska precis ett år sedan. Dagarna innan vi skulle åka på semester i Thailand. Jag knaprade alvedon, esberitox och pappersrullen var min bästa vän. Var tok förkyld även när vi reste iväg och första dagarna i Thailand. Ingen höjdar start på semestern precis. Hoppas verkligen inte att det blir en repris i år. Har dryga veckan på mig att tillfriskna innan det börjar bli allvar. Kanske borde jag lära mig att inte boka in resor i just den här tiden på året. Verkar som om mars månad är min "sjukmånad".


Nu ska jag fortsätta sappa mellan alla dagens tv-program och se till att bli frisk någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback