Å Snorn den rinner...

Det ena avlöser det andra. Pigg och alert i kropp å själ, eller nästan... Själ å huvuvd känns mer rätt. Kombinationen av att vara dunder däckad en vecka innan semester och en veckas 30 gradig värme verkar ha gett sitt resultat nu. Nämligen ren och skär förkylning! Jag snorar, snyter, snorar, snyter, snorar och snyter så näsan den blir röd.


Efter en timmes vila, en duch och lite nässpray så känner jag mig nu betydligt piggare och ser fram emot tisdagkvällens mys! Madde kommer förbi på fika och surr efter hon slutat sitt jobb ikväll. Jag förbereder med te, ost, skorpor/kex och en smarrig paj;-)



Päronhalvor + sockerkaksmix citron + skivat smör = En ENORMT god och fräsch paj som serveras med vaniljvisp! Snabbt, enkelt och väldigt väldigt gott;-)


Trevlig Tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback