Måndag 21 Juni

Kändes knepigt att skriva dagens rubrik. Jag har söndag idag och kommer nog inte känna att det är måndag förrän dagen är förbi och det hunnit bli tisdag. Detta kan bero på att jag har jobbat fre, lör, sön och mån. Imorgon ja, då är jag LEDIG!;-)

Ligger jag en dag efter så kommer den här veckan gå fort och innan jag vet ordet av det så är det midsommarafton! På tal om midsommarafton så sitter jag faktiskt och klurar lite på det nu. Lite fix och planering;-) Har tänkt, skrivit ner och på något sett fått fram en liten shoppinglista. Midsommarafton skall firas med vänner ute i Väsby hos Farzad & Linda. Skall bli himla trevligt;-) Så Linda & Amanda om ni läser detta så slå en pling så vi kan slå våra kloka ihop vettja!

Snart är det time för avfärd till jobbet och innan dess tänkte jag göra i ordning dagens matlåda. Så mina vänner ha en riktigt skön och fin måndag! För det tänker jag ha, om det så är på jobbet;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback