Dagen efter...

Midsommarafton är över å från och med nu så vänder det. Vi går mot mörkare tider. Hemska tanke, det har ju precis bara börjat bli ljust ute. Ljust när man går och lägger sig, ljust när man kliver upp. Visst är det härligt!;-)

Midsommarafton då. Den spenderades ute i Väsby hemma hos Farzad och Linda tillsammans med Stefan, Amanda, Angelica och Gustav. Vädret var på vår sida detta år och det tackar vi för!;-) Goa drinkar, kalla öl, sol, grillning, visor och lite lekar. Precis som midsommarfirande skall vara! En super trevlig kväll kära vänner, Tack för det;-)

Kameran hittades lagomt till självaste midsommarafton. Dock med ett urladdat batteri som fick sig en snabbuppladdning på 30 min. Så med under gårdagskvällen fanns för första gången denna sommar KAMERAN! Så från och med nu så skall kameran finnas med (precis som förra sommaren). Även om det inte direkt finns någon bildbomb från gårdagen så lyckades jag i alla fall snappa upp några bilder;-) En bra början!

















Dagen efter, självaste midsommardagen har varit en lite segare historia. Hämtat hem bilen, långpromenad, pizza till middag, lördagsgodis och film. Har precis sett filmen "Farsan". Fantastiskt rolig måste jag säga;-) En riktigt seg och skön dag måste jag säga. Tur att det bara är lördag och en underbar pigg söndag återstår!






Det var midsommarhelgen det. Nu blir det fortsatt mys i soffan framför tv:n. Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig och skön kväll;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback