Vilken dag!

Min första "riktiga" dag ensam hemma är avklarad. Vaknade upp till GRYMT sommarväder, åt frukost, packade väskan, bikini på och sedan prommis ner till vattnet. Med en flaska loka, 1 liter jordgubbar och 3 skvallertidningar så gick det ingen nöd på mig. Vände runt likt en fiskpinne och riktigt NJÖT av solen och värmen. Har ingen aning om hur varmt det har varit här idag. Men varmt har det varit och det var riktigt skönt med de friska vindarna som var. Tiden rusade och vips så hade fröken Moberg legat exakt hela dagen i solen. UTAN solskyddsfaktor. Lite dumt kan man tycka så här i efterhand. Men allt är i sin ordning, precis som det brukar vara första "soldagen";-)


På vägen hem blev det impuls handling till middag. Lagat och ätit god middag, till det ett glas iskall rosé. Läst lite tidningar, skrivit matlista och målat naglarna. Ja, det var min lördag det! En riktigt skön sådan;-)


Imorgon kommer ÄNTLIGEN E hem igen och ordningen är återställd!;-) Jag funderar på att kliva upp tidigt och göra ica maxi ett besök så att jag sedan kan njuta av förhoppningsvis en lika fin dag som idag. 



Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback