Underbar!

Igår styrde E bilen mot Arvika medan jag gjorde mitt första skarpa "riktiga" arbetspass på Bromma. Så ser det även ut idag, E är i Arvika och jag jobbar. Kändes tomt och konstigt att komma hem till en tom lägenhet igår!:-(


Imorse när jag satt och åt frukost så fick jag denna underbara bild...



Nu packar jag strax väskan för att åka till jobbet. Jobbar fram till ca. 02.00 inatt. Eftersom E är bort passar jag på att jobba lite övertid. Tur att jag har semester tankar i bakhuvudet, annars hade det varit tungt;-) Semestern är endast en vecka bort och då styr vi bilen tillsammans mot Arvika;-) Nu strax jobb och livet känns faktiskt underbart, även om jag önskar att jag också fick vara ledig idag!


Trevlig Helg!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback