Snön yr ute, är det nu kaoset kommer?

Kom ner till Stockholm utan att en enda snöflinga ställde till det. Så nu är det fritt fram att snöa HUR mycket det vill ute. Så länge jag kommer ut och iväg med bilen till matchen ikväll.

Känns riktigt skönt att komma ner hit och få vara ledig o bara slappa! Känns som att hemma är det tok mycket stress och "måsten" som skall hinnas med. Nu har jag 2 dagars ledighet tillsammans med <3 :at! Dock jobbar han på dagarna, men det blir kvalitetstid på kvällarna istället. Bättre det än inget alls:-)


Har varit lite "duktig" och fixat med dagens middag som får blir en tacopaj m. sallad o nachos. Eftersom det är onsdag och jag o E ses igen så firar vi med lite efterrätt med. Så det är mitt göra just nu... Laga middag och efterrätt. Luktar riktigt mumsigt här nu:-)



Så skönt att bara driva omkring i mjukisbrallor, fixa å dona lite och bäst av allt SPOTIFY! GRYMT:-)

Ha en härlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: farmor

Hur kommer Du hem till Sundsvall? Där är kaos liksom här.Kram

2010-01-27 @ 22:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback