Om någon bara kunde ana...

Hur sugen jag vara på att stänga av alarmet på telfonen imorse 06.25! Jag var så trött och så sugen på att slå av larmet, ställa om det på ny ringning klockan 09:00 istället och somna om!! Men någonstans i kroppen finns det en "spärr" som slår till när sådan tankar kommer upp. Hemska tanke! Jag klev faktiskt upp och jag åkte faktiskt ner till gymmet och gick på 45 minuters body pump! NÖJD!? JAA! Faktiskt:-)

Men tanke på att jag klev upp ännu tidigare igår för att gå på spinning och har en exakt likadan tidig morgon imorgon igen så kände jag att jag kanske egentligen "förtjänade" lite sovmorgon idag. På jobbet är det en riktig "skitvecka", jobbar 10-19 mån-tors. Avskyr denna tid eftersom det känns som om man inte hinner göra något innan jobbet eller efter jobbet. Värdelöst! Nu lyckas jag hitta mina små luckor ändå:-)


Må hända att det var svinjobbigt för några timmar sedan och jag hade en hemsk känsla i kroppen, ögonen knappt öppna och det riktig tog emot att lämna sängen så tidigt. Men nu så är det en hel annan känsla! En grym, fantastisk och underbar känsla! Jag har tränat, duschat, ätit frukost, kollar nyhetsmorgon, läser bloggar och dricker kaffe. Jag tror det är just den här känslan som man känner nu som får en att trots trötthet kliva tidiga morgnar! En bra start på en förhoppningsvis bra onsdag! Tänkte dra fram min lilla sylåda nu och laga en tröja lite snabbt innan jobbet kallar.


Ha en härlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: farmor

Javisst den där lådan behöver mera innehåll.Vill Du ha en sykurs i födelsedagspresent?

2010-01-20 @ 20:49:52
Postat av: morfars fjälla

Gillar ditt skrivflyt.. Kan du påverka H att skaffa en dator så att han också kan ha lite trevlig bloggunderhållning!?

2010-01-21 @ 23:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback