Lunch i storstan!

Min fredag har så här långt varit väldigt trevlig! Har spenderat den större delen av dagen inne stan tillsammans med Kristel. Var evigheter sedan vi sågs och hördes. Så idag tog vi tag i saken och styrde upp en date. Långlunch på ett mysigt ställe vid namn "mojo" och massa surr i flera timmar:-)

På vägen hem till Klippgatan igen så tog jag vägen förbi hemköp/systembolaget för lite inköp har "fredagsmys" och en flaska rött vin. Nu är det bara E som fattas och jag LÄNGTAR tills klockan närmar sig 20:00 och han ramlar in. Middag ikväll tror jag får bli hämtmat ifrån kolgrillen. Gott!


Måste bara skriva en liten notis om vad som skedde under vår lunch idag. Vi satt vid en fönsterplats och surrade på, så helt plötsligt säger Kristel "Där är Nordman". Utanför fönstret stod helt plötsligt självaste Nordman. Sånt som händer mitt i storstan:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback