Hur skall det gå till?

Efter all julledighet så blev E illa tvungen att börja jobba idag igen. Jag lever solo här hemma hela dagen och längtar till klockan skall bli runt 16. Jag vankar runt här i lägenheten med en klump i magen. Plockar lite i min enorma klädhög, påbörjar rensning i E:s kökslådor, plockar i liter mer kläder, kökslådor, kläder, kökslådor... Ungefär så! I klädhögen har det inte skett speciellt mycket. Jag begriper inte hur jag skall få med mig allt hem. Inget problem om jag gör som jag gjorde när vi åkte ner... Lastade in allt i bilen. Nemas problemas då! Nu är frågan om jag få rensa ut det viktigaste och ta flyget hem eller om jag skall lasta in allt och få köra bil hem. Vi får se:-)

Hem kommer jag förmodligen på det ena eller det andra sättet. Huvudsaken jag befinner mig i Sundsvall och ute på jobbet till klockan 10 imorgon bitti. Tydligen så är även min julledighet slut imorgon och jag tvingas börja jobba som alla andra:-(

Efter en total rensning i E:s kökslådor så gick jag vidare på skåpet. Har rivit ut precis ALLT, torkat, diskat rent och plockat in allt igen. Det är SNYGGT och ORDNING i lådor/skåp nu:-)


Nu ska jag klura på en torsdagmiddag (inte ärtsoppa/pannkakor). Vill komma på något smarrigt men vet inte vad:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback