1 Januari 2010

Är tillbaka i Stockholm igen. Känner fortfarande att jag ligger efter. Mobilblogg vill inte riktigt hänga med hela 2009 ut. År 2009 avslutades i Arvika och påbörjades även där. Ett BRA slut och en BRA start!

Veckan som varit (mellandagar) har gått i rasande fart. Sist det uppdaterades här gjorde vi en mellanlandning innan nästa tripp. I Arvika har det varit kvalitetstid tillsammans med släkt/familj, skridskoåkning, middagar, fika, nyår, födelsedagsfirande och mycket mycket annat. Tiden bara springer iväg och jag vet inte hur många gånger jag fantiserat och tänkt på hur roligt och underbart det vore att ha ALLA samlade i en och samma stad. Vilken dröm:-)



Jag hade tänkt summera året som gått på något vis. Problemet är att jag inte riktigt vet hur jag ska sammanfatta det i ord. Det är så mycket känslor kring dessa 12 månader, 365 dagar och år 2009 att ord är svårt finna till det. Utan att överdriva det minsta så kan jag använda ett enda ord och det är LYCKA! Ett år fyllt med total lycka och medgång. Då kan man fundera över vad som är lycka och ett bra år egentligen? Det har varit ett år fyllt med överaskningar, roligheter och glädje. Dem i min närhet har varit friska och krya. Men den största lyckan finner jag i min älskade E! Han har givit mig ett nytt liv och en helt annan syn på livet. Han gör den gråaste dag till den bästa. Inte nog med att jag träffat den finaste människan som finns så har jag även fått chans att lära känna en helt ny familj/släkt. Helt underbart fina och härliga människor! Så utan E hade mitt liv inte förändrats och utan E hade jag heller inte lärt känna hans härliga familj/släkt! Att vi sedan tillsammans under 2009 haft härlig solsemester i Thailand, Firat mysig påsk ihop, semestrat tillsammans genom hela Sverige, lärt känna massa härliga vänner och mycket mycket annat är bara ett stort härligt plus i kanten:-)

Med andra ord år 2009 var ett FANTASTISKT härligt år och en början på ett helt nytt fantastiskt liv!! Med de orden sätter jag punkt på 2009 och hälsar varmt välkommen till år 2010! Min magkänsla säger mig att de 365 dagar som väntar nu i år 2010 bara kan bli bättre. Det är början på ett nytt spännande liv det här och under året som kommer kan jag garantera massor av härliga händelser!




Jag och E inviger årets första kväll tillsammans under täcket i soffan hemma i Solna. Film, ost, kex och en flaska vin tillsammans med världens bästa sällskap är inte en helt fel start!


Tack för året som varit och jag önskar nu alla er ett gott nytt 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback