Torsdag!

Andra lediga dagen och sista lediga dagen innan arbetshelgen drar igång. Jag njuter för fulla muggar och försöker lägga upp en strategi över hur denna torsdag skall genomföras på bästa sätt. Larmet på telefonen var inställd på 10:00 men tror ni man sover ut när man väl kan? Nej, 8:45 slog jag upp mina två små blå och sedan dess har jag varit vaken. Laddat med havregrynsgröt, äggmacka, kaffe, läst lite bloggar och kollat nyhetsmorgon.

Denna torsdag har lite inplanerade saker och frågan är nu om jag kanske börjat lite tokigt med att bara slappa fram tills nu så att efter träningspasset som beräknas vara klart runt ca.14 tiden kommer jag få öka tempot. En födelsedagspresent skall inhandlas åt lillebror som fyller år imorgon. Jag har absolut ingen aning om vad jag skall hitta på. Bara det lär ta en evighet... Detta måste fixas idag eftersom jag jobbar imorgon. En efterrätt skall kommas på och göras inför kvällens middag hemma hos Madde. Frågan är bara vad!? Så det känns som att min eftermiddag kommer att gå i rasande fart...


Vädret beter sig lite bättre idag och det finns hopp om att helgen förmodligen kommer bli fin. Det är bara termometern som krånglar... -19 står det på min! Kan det stämma? Hur som helst så längtar jag efter att få några lediga o sköna dagar i fjällen!





Nu börjar det dra ihop sig inför dagens träningspass, men innan dess tänkte jag gå ut och dra undan lite snö.

Ha en härlig torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback