Nu kan jag äntligen andas ut ordentligt!

Vilken lättnad jag känner idag! Känns som jag inte kunnat andas riktigt under denna vecka. Men idag lättade den stenen som låg ivägen. Nu är det fritt fram! :-) Anledningen till denna lättnad kan jag inte riktigt sätta fingret på. Kanske beror det på att det är fredag, det är helg och jag befinner mig på den bästa platsen för tillfället... Klippgatan! Jag och E har en hel helg tillsammans framför oss och det bästa av allt är att absolut ingenting viktigt är inplanerat förutom E:s match på söndag. En riktig mysarhelg ska vi tillbringa ihop med allt vad det innebär... god middag, tända ljus, sovmorgon, bubbelbad m.m. Bara slappa och umgås hela helgen!

Finns en "liten" grej i tankarna imorgon och det är "tema rensning". Vi har lite planer på att gå igenom E:s förråd uppe på vinden. Han har dock förvarnat mig om att det inte är någon vidare ordning där upp. Det står massvis med kartonger där. Ser rätt bra ut på håll dock avslöjade han att när dessa kartonger packades så fanns det inga kvinnliga fingrar med i spelet. Själva flytten och packningen ordnades med hjälp av tre hockeykillar. Då kan man kanske gissa ordningen i dessa kartonger!? Känns så med tanke på att E också är lite bekymmrad över oordningen. Vi får se hur morgondagen lyder:-)


Nu väntar jag på att få färdigställa middagen tills min prins kommer hem:-)

Ha en härlig fredag & helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha oj, där skulle inte jag vilja vara me =) Vet ju bara hur Farzad packade när vi skulle flytta =/

Men STORT lycka till =) (lär behövas)

2010-02-13 @ 17:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback