Nattuggla

För ca. 5 min kröp jag ner under täcket här hemma efter en eftermiddag/kväll på jobbet. Hade inte alls tänka dra igång någon dator och ännu mindre blogga. Anledningen till denna nattbloggning är att jag glömde kolla vilken tid det var spinning imorgon.

Spinningen är 11.30 imorgon så det borde passa perfekt eftersom jobbet inte kallar förrän klockan 14. Men innan det blir träning imorgon så står det hårrenovering på schemat. ÄNTLIGEN! Känns som det är EVIGHETER sedan jag gjorde något åt det. Luggen är som bortblåst, håret är risigt och färgen känns urblekt och jag känner mig rent ut sagt förjävlig! Men imorgonbitti klockan 09:00 så blir det ändring på den fronten. Ge mig en frisyr, färg och glans på huvudet:-)


Nu är klockan mitt i natten och mina ögon faller snart ihop. Bäst å sova om man ska orka med en fullspäckad onsdag med allt vad det innebär.


Sweat drems!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback