Är det min tur nu?

Ligger nerbäddad under filten i soffan och håller mina tummar och tår att jag inte ska bli totalt däckad. Som ett barn som är övertrött men kämpar för livet för att absolut inte råka somna. Ungefär så fast jag kämpar för att inte bli riktigt sjuk. Har sedan några dagar tillbaka kännt av halsont och ont i kroppen. Idag känns det mer än vad det gjort tidigare dagar. Är det min tur att bli sjuk nu!??

Jag vill INTE det! Jag har inte tid med att vara sängliggandes. Jag håller mig under filten idag, med tekoppen nära till hands, knaprar alvedon och tar ett sprut nässpray med jämna mellan rum för att kunda andas normalt. E åkte precis iväg på lite uppdrag för att fixa lite "botmedel", får se vad han kommer hem med! Det är tur jag har en sån fin prins som passar upp och rår om:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback