Hur vet man att det är dax att åka och handla?

Kan möjligtvis dagens frukost vara ett gott tecken? En kopp te och fyra digestivekex där ost och smör inte ens räckte till. Jag tror visst att fredagens stora grej får bli ett besök på ica maxi i Solna. Det sista besöket på maxi här i Solna kan det även bli. Om en vecka så hoppas jag att vi har sovit första natten i vårat nya hus;-)

Det drar verkligen ihop sig och jag längtar som en galning samtidigt som jag stressar upp mig inombords. Flytt en vecka innan julafton. Julafton skall firas i Värmland i år. Men målet innan vi sätter oss i bilen och styr mot Värmland för att få fira jul är att ha fått det så gott som klart i huset. Så att när vi kommer hem så kan vi slappna av i mellandagarna och bara få njuta. Hm, tro om den planen kommer gå i lås?

Helgen som väntas nu hoppas jag blir en lång och skön sådan trots att vi har massor att utföra. Jag har inte haft en ledig helg här hemma på över en månad, så denna helg är efterlängtad. Kanske dags att ta tag i det här med julklappar med. Känns som att det är denna helg som det ges tid till det, sedan är det nog kört.

Vad som än händer och sker så är det helt underbart skönt att det är FREDAG! Jag är ledig exakt HELA helgen och längtar som ett tok tills E kommer hem. För ikväll väntas ett klassiskt fredagsmys med tacos till middag och idolfinal på tv:n:-)


TREVLIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback