Torsdag den 19 Augusti

En dag som satt sina sina spår i både huvud och själ. En torsdag som inte alls blev som alla andra torsdagar. Har inte så mycket att skriva. En kväll på jobbet, en bra kväll på på jobbet precis som alla andra bra kvällar. Första varningslarmet avklarades och det med bravur. Så, nu var den premiären avklarad!


Det som kommer att göra en påmind varje år, just det här datumet är att idag den 19/8-2010 så lämnade en ängel jorden. Det är med tårfyllda ögon och smärta i kroppen jag skriver detta. I skrivande stund känner jag mig j*vligt långt långt borta. Borde inte sitta här nu. Uppfyller liksom ingen funktion, det känns faktiskt väldigt jobbigt! Hjälplös på något vis. Alla mina tankar går just nu till min älskade E och hela hans familj!!

Du kommer ALLTID att var ÄLSKAD och SAKNAD!!


I och med kvällens sorgliga inlägg så vill jag påminna både mig själv och alla som läser att ta vara på VARJE dag! Lev i nuet, älska livet, ta vara på de chanser som ges. Vårda dina relationer och tala om för dem du håller kär att du älskar dem! Hellre en gång för mycket, än en gång för lite!




Mer än så här blir det inte idag.... Minnena dom finns kvar och dem bevarar vi väl. Livet det lever vidare...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback