På hemmaplan igen då

Så har tre fantastiska veckor svischat förbi och innan vi visste ordet av det så var vi hemma på Klippgatan igen. Semestern lider mot sitt slut och jag kan nu börja summera hur den varit. Det tänker och orkar jag inte skriva om här och nu. Utan det får vi ta någon dag när vardagen är tillbaka och semestern är slut på riktigt!

Nu landar vi hemma i två dagar och för mig innebär det två dagar med jobb. E han fortsätter med en veckas semester till. Vi packar ur, tvättar och packar om för att sedan bege oss på en mini semester ner till västkusten.



"Borta BRA, men hemma BÄST" känns väldigt rätt just nu. För hur skönt är det ändå inte att få komma hem till sitt eget hem och få somna i sin egen säng!!! För mig är det HÖG tid att försöka sova nu (inte det lättaste när man vänt upp och ner på dygnets timmar), klockan ringer 5 imorgon. E han sitter uppe i mörkret och är totalt salig av lycka! Efter tre veckor utan tv-spel är lyckan total<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback