Det börjar likna flytt

Sedan föregående uppdatering efter påskhelgens slut så har prio nummer ETT varit jobb och flytt. För att få någon form av stimulans så har jag även hunnit med att klämma in två stycken träningspass. Mer än så har det inte blivit denna vecka. Ändå har jag stigit upp 03.55 och inte varit i säng förrän sena kvällen. Men ikväll så skedde det något här hemma i det kaosliknande hemmet. En förändring skedde! Från ett enormt KAOS så börjar det nu likna en ordnad lägenhet under flyttens tecken. Sakerna börjar ta plats i kartonger. Lådor, skåp och utrymmen börjar eka tomma. Det ekar nästan i hela lägenheten nu.

Tog även tag i "sopberget" som bildats i hemmet. Packade in alla sopsäckar och åkte till tippen. Så skönt att bli av med allt. Nu finns det endast saker kvar som skall förbli kvar. Tror jag! Om inte jag får damp en gång till och går lös med sopsäcken. På jobbet så räknas nu dagarna ner nu... Det är endast en vecka kvar. Imorgon gör jag min allra sista förmiddag och efter det så återstår fyra stycken kvällspass.

Efter jobbet idag så var det faktiskt ÄNTLIGEN dax för barret på huvudet att få sig en efterlängtad renovering. Kände mig otroligt less på både färg, form och kvalitet. Nästan så jag var redo för en radikal förändring. Nu blev det dock inte så, men lite färg och annorlunda klippning blev det. Jag valde att ta fram mina annars mindre omtyckta självfallslockar. Så nu ska vi se om fröken Moberg låter plattången vila och lockarna träda fram under våren:-)


Känns betydligt fräschare i huvudet nu! Lägger in en bild så ni får se:-)




Nu drar klockan iväg IGEN, i alla fall om man skall upp TIDIGT! Så bäst att för första gången denna vecka somna i någorlunda tid så att jag är pigg inför mitt sista 4.45 pass!



Godnatt & Sov Så Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback