Underbara fredag!

Hemma igen efter en härlig förmiddag. Fikaplanerna i Väsby hos Linda och Meja gick i stöpet, Tyvärr! Linda och Meja ligger nedbäddade med feber, snuva och halsont. *Krya på er*.  Jag och Amanda träffades ändå:-) Blev upphämtad här hemma och sedan bar det iväg mot Bromma. Blev sightsing och visning av Brommas "gräddhylla" och en god lunch på ett mycket mysigt och trevligt fik. Efter lunch fortsatte visning och av områden, centrum och slutligen fina området som Amanda och hennes Stefan bor i. Verkligen jätte jätte trevlig förmiddag! Tack för den Amanda, det gör jag gärna om! :-) Så kul att "stå på egna ben" och kunna göra saker utan att E ska vara med. Skönt och spontan träffas istället för att vara ensammen när han tränar, jobbar mm.

Som sagt åter hemma igen och tänkte faktiskt ta tag i lite städning här hemma. Känns som lägenheten skulle behöva få sig en omgång med dammvippan och torktrasan. Även golven tror jag kan behöva sig en blötare omgång. Så lite inför helgen städning står nu på mitt schema. Till det tänker jag höja volymen på spotify där just nu "Rihanna" spelas. Kan fredagen bli bättre? Nja, tror knappast det!



Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback