Torsdagsmys!

Min "sista" kväll i detta hem nu innan jag återvänder upp till Sundsvall till det "andra" hemmet. Eftersom det inte blir något obligatoriskt "fredagsmys" imorgon så passar vi på att "torsdagsmysa" nu ikväll istället. E hade ingen träning ikväll och kom hem i en mer normal tid. Vi lagade en klassisk torsdagsmiddag i form av pannkakor som avnjöts i mysig stämning med hjälp av levande ljus.

Nu ett bubbelbad senare sitter vi här i soffan, har tänt upp lägenheten med massor av levande ljus, tagit ett varsitt glas rött vin och ska kika på filmen "män som hatar kvinnor". Jag har redan sett filmen men det spelar ingen roll. Filmen är GRYM och jag ser den mer än gärna igen.

Rödvinet kom E föresten hem med till mig som en present efter att ha sett bilderna jag lagt upp här på bloggen idag. Jag tror att han uppskattade min insatts bland hans kläder :-)

Detta som sker idag/ikväll/nu ÄR livskvalitet! En vardag som ständigt känns som en evig fest. Alla små stunder hittas och tas tillvara på. Om det än så gäller några minuter eller enkel och tråkig torsdagsmiddag! Det är de små stunderna som gör det stora hela! Det är de små stunderna som kan vara svåra att finna. Tillsammans hittar man dem och med sin bäste vän/stora kärlek och absoluta soulmate är det inga som helst problem! Det har jag lärt mig nu! Tack mitt älskade älskade hjärta för att du gör min gråaste vardag till den allra soligaste!! Jag älskar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback