Sköna måndag

Idag har jag en skön och helt ledig måndag där jag endast gör det som andan faller på. Den enda tiden och platsen jag haft att passa idag var klipptiden klockan 12 och parkeringstiden 15.30. Så idag har frillan fått sig ett "lyft" och genast känns huvudet mycket fräschare. Håret är toppat, luggen klippt, blonda slingor är lagda och ögonbrynen fick även dem sig en omgång med pinsett och färg. Nice:-)

Efter salongsbesöket blev det en tur med mamma på stan. Vi käkade lunch på charm samt strosade runt ett varv på stan. Mycket trevligt, synd bara tiden gick så fort och att min parkering gick ut redan 15.30. Jag lyckades i alla fall få med mig en påse ifrån H&M. Har tänkt skicka iväg en beställning från höstkatalogen, som inte blivit av. Nu fann jag blusen jag ville ha i butiken och till det så hittade jag även en blå scarf. Dessutom fick jag 20% på dyraste varan så scarfen fick jag "på köpet".

Hemma igen nu och funderar på vad jag skall hugga tag i! Byta gardiner, städa, diska, laga middag kanske eller varför inte packa upp helgens resväska!? Eller så bara skiter jag i allt, åker ut till Alnö och äter middag med mamma. Vi får se om en stund.

Här kommer bild på dagens shoppingpåse...

 

Dessa produkter slank med från salongen. Shampot är ett silvershampo som jag använder för att få bort det gula nyanserna i håret.  Balsamet är bra för torrt/ostyrigt hår och gör det silkeslent. Mycket BRA produkter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback