Saffran!

Ikväll har jag tillsammans med tjejerna avnjutit en god middag i form av tapas på "saffran". Att jag stressade från jobbet som en dåre för att hinna gjorde ingenting eftersom jag var hungrig, skulle få träffa brudarna och få äta tapas på mitt favvo ställe! Ikväll blev mitt favoritställe en enda stor besvikelse! MISSNÖJD!

Maten va som vanligt dunder god och helt SUVERÄN! Men servicen, HALLÅ!??? Vart tog den vägen egentligen? Vi var ett sällskap på 7 personer som bokat bord till kl.20.00. Vi ramlade in något sen, men visade sig gjorde ingenting eftersom vårat bord inte var ledigt riktigt då. Sedan tog ALLT en jäkla tid.... Allt från beställnig till betalning. Fördrinkar som beställdes kom in 40 min efter beställning. Maten kom runt 21.40 och efter att maten kom in så såg vi aldrig till någon personal. Ingen förfrågan om dessert eller kaffe, inte heller någon som kom in och undrade om vi ville ha notan. Så när klockan var 23.15 klädde vi på oss och lämnade bordet. Gick ut till disken/baren för att be om att få betala. Där fick vi höra att eftersom vi lämnat bordet så blev dem tvungen att dela ut kvitton till oss och vi fick alltså ta vårat eget kvitto. Nää, usch och fy så besviken jag blev på min absoluta favorit restaurang ikväll! Tur maten var god!! Tråkigt att servicen inte var lika bra:-( Det är vid sådana här tillfällen man förstår hur VIKTIGT det är med BRA service och personal!! Det gör halva "grejen".

Men med god mat och härliga tjejer så var kvällen GRYMT trevlig!!! TACK!


För övrigt så är jag sjukt trött nu och tanken på att jag börjar jobba 07.00 imorgon känns inte direkt bättre. E är på Gotland och har spelat match ikväll där det blev förlust för han och hans Väsby. E drabbades även av krånglande utrustning då hela skenan tydligen lossnat från skridskon. Så han har alltså åkt till Gotland för att spela ishockey i 10 min. Kul! Avslutningsvis så vill jag bara tillägga att jag saknar min älskade prins otroligt mycket och min kärlek till honom är helt obeskrivlig!! Finner inga ord att sätta på de känslor jag har till honom. Han är mitt ALLT och min absolut stora kärlek. Och det känns sjukt bra att känna så i hela kroppen. En känsla som säger till hela mig att han är min soulmate och min eviga livskamrat!! Det känns bra att längta så mycket efter någon då! Längtar till veckan då vi ska få rå om varandra hela veckan lång:-)




Nu är det Godnatt och sov så gott som gäller!

Kommentarer
Postat av: farmor

Ta det lite lugnare, klappa Bullen från mej. Kram!

2009-09-26 @ 22:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback