Måndag, Ny vecka och nya tag!

Då kör vi igen då! Som vanligt är jag aldrig missnöjd med mina helger i Stockholm. Där trivs jag som fisken i vattnet och jag vill ALDRIG åka hem. Helgen har varit ypperlig med lagomt mycket händelser och aktiviteter! Tyvärr så kommer denna förbaskade måndag igen och en ny vecka fullmatad med arbete väntar! Det enda positiva med måndagar är att nedräkningen kan börja igen.

Redan på torsdag hoppas jag på att flyga ner igen. Fram tills dess blir det kvälls/nattjobb, träning och ridning. Skulle vara skönt och hinna uppdateras på vänskapsfronten med. Jag behöver hur som helst inte fundera över att aktivitetsfylla mina dagar.

Nu kommer en grymt dålig ursäkt här, så håll i hatten. Sist jag bilade hem från Stockholm så efter att ha kört en bit så kommer jag på att jag glöm min träningsväska i E:s bil som befinner sig på E:s jobb, kvar i Stockholm. Jag vänder inte för en väska. Kläder har jag visserligen hemma men mina skor är oersättliga! Så hela förra veckan hade jag en ursäkt och anledning till varför det inte blev mer träning än någon enstaka prommis. Nu är väskan åter tillsammans med mig här hemma i Sundsvall och inga ursäkter eller anledningar till icke träning kan hindra mig. Så idag drygade jag ut mina lucka över dagen med träning här på jobbet. Jogging ut till smacken fram och tillbaka och sedan en timmes gym! Grymt skönt!!

Nu räknas minuterna ner innan eftermiddagspasset drar igång. Slutar inte förrän klockan 24 ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback