Vilken helg!!!

Söndagsmyser just nu för fullt här i soffan på klippgatan tillsammans med E! Och vilken helg det har varit, helt fantastisk! Mysig fredagkväll, skön lördag med lite shopping, en mindre rolig och underhållande lördagkväll framför fotbollen. Dock lika mysig. Ätit grymt goda middagar och druckit gott vin.

Idag självaste söndagen är första dagen på helgen som tider och "måsten" fick utrymme. Dop ute i Väsby i Fresta kyrka kl.12.15. Det var Linda och Farzad som döpte sin söta lilla dotter Meja. Grymt trevligt och fantastiskt vackert!! Kan faktiskt inte minnas när jag var på dop senast. Någon av mina kusiner kanske? Grabbarna drog iväg tidigare från dopet för att hinna till samling inför match borta mot Nacka. Jag och en av "hockeyfruarna" stannade kvar dopet ut innan vi sedan gav oss på att hitta ut till Nacka. Gick över förväntan och vi var stolta som två tuppar när vi ramlade in i den iskalla hallen precis lagomt till att ha missat första perioden och hjärtats assist. Väsby lämnade tyvär Nacka med en förlust i bagaget.

Vi satsade istället på att försöka göra det bästa av söndagskvällen ändå. Handlade hem tacos, film och här befinner vi oss just nu. Mitt inne i riktigt söndagsmys! Imorgon är det måndag och en helt annan dag. Jag skiter i att jag ska åka hem, att jag ska jobba och att jag inte träffar min prins på ÖVER en vecka. Det får vi ta imorgon:-)

NU: Fortsatt mys och fortsättning på kvällens film "Johan Falck". GRYM!

Ha en FAB-Söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback