Viktiga dagar!

En minst sagt hektisk vecka börjar äntligen avta sakta men säkert. Det har varit mycket, väldigt mycket. Förutom aktiviteter kring jobb och även utanför jobb så har en inre stress/press tryckt inom mig. Efter idag så har ett antal tunga saker verkligen lagt sig och jag kan slappna av, lite!! Imorgon är det en viktig dag, mycket viktig dag som samtidigt är väldigt jobbig dag. E har födelsedag och jag skriver högskoleprov mellan 8.20-16.15. Det sistnämda är det jobbiga och tunga under morgondagen kanske därför jag inte riktigt orkar fundera så mycket på det. Det kommer att gå som det går. Inte mycket att göra åt saken i nuläget, men en viss nervositet ligger det allt inom mig. Framförallt känns det trist, väldigt trist att sitta i en provsal på min älsklings födelsedag.

Är på plats i Solna hos E och det känns grymt BRA! Vi har ätit god middag, rött vin, grönsaker och dipp är som gjort för riktigt fredagsmys!! Me like:-)

Efter klockan 16.15 imorgon kommer det kännas GRYMT bra! *LÄNGTAR*


Nu är det fredgasmysa vidare som gäller.... Ha en underbar fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback