Måndag

Tänk att en hel dag har snart gått passé utan att nästan igenting har hänt. Jag tog sovmorgon och ute har regnet duggat på mer eller mindre under dagen. Några timmar i stallet gjorde åtminstonde mig rätt så blöt och nöjd. Kändes som om det var efter den varma duschen som luften gick ur mig då jag kom hem igen.

Nu är det ryggläge i soffan efter att ha ätit pannkakor så att det står ut genom öronen * mätt *. Ikväll är det planerat fika hemma hos Madde. Hon och Tomas har flyttat, så det ska bli skoj att få se nya lägenheten:-)

För övrigt så har jag tänkt igenom veckan som kommer... En hel del står på schemat denna vecka. Dagarna ser ut ungefär såhär: Tisdag: Övningsdag, Onsdag: förmidagsjobb, stall, träff med A, Torsdag: Förmidagsjobb, Konferensvärdinna kvällen lång, Fredag: Åka ner till E!!!!:-) Det tar inte slut riktigt där för det är på Fredag och lördag det händer grejer! *längtar*. Nu ska jag ta en kopp och krypa tillbaka under filten en stund till.


Ha en riktigt skön måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback