Lördag!

Jag har ännu inte dragit upp persiennerna här hemma men kan konstatera att det inte är något höjdar väder ute. Inte om man ska lita på vad datorn visar. Där står tempen på nollan. E han var uppe tidigt och härjade iväg på träning. Han är duktig i mina ögon. Jag beundrar honom som jobbar, tränar, jobbar, tränar, jobbar, tränar 6 dagar av sju i veckan. Idag slapp han dock jobb men inte träningen. Jag själv får lite dåligt samvete över att jag ligger kvar i sängen under täcket. Men tänker skylla det på att jag inte har några träningskläder med mig hit. Så istället med gott samvete låg jag kvar i sängen med en frukostbricka, datorn i knä och slö kollade på "Bonde söker fru" i tv4 play. Tittar på klockan nu och ser att E:s halva träningstid har passerat. Kanske borde jag kliva upp och ta mig en dusch?

Vi har inte planerat denna dag ännu (inte vad jag vet) mer än att E vill kolla på kostym. Han har fått för sig att han behöver en ny kostym. Han svamlade lite när han sa det så om det är ett par finbrallor han behöver eller en hel kostym vill jag låta vara osagt. Jag vill iväg till ikea för lite nödvändig ljusshopping. Jag är gravt ljusberoende! Speciellt nu när det är höst och mörkt ute. Jag ÄLSKAR ljus:-) Så vi får se vad som händer när E kommer hem.


Nu ska jag se till att masa mig ur sängen och göra mig redo:-)
Ha en UNDERBAR lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback