Lördag hemma hos oss

Hemma hos oss är nu läget lugnt och allt känns fruktansvärt bra! Träning/prommis avverkat, lunch fixat och ätits, tvätt undanvikt, dammsugarn har gjort sitt och golven har fått sig en omgång med moppen samt att dammtrasan har svischat runt hela lägenheten. Nu känns det bra ända in i själen, se bara på bilderna nedan:









Måste bara berätta en sak! När dammusgaren "Rolfy" gick som bäst så hände plötsligt något märkligt. Den bara dog... Ett upplivningsförsök med hjälp av en ny dammsugarpåse gjordes. Dock till förgäves. Det verkar som om "Rolfy" kastat in handduken och gjort sitt. E sörjde lite och vi båda funderade på om "Rolfy" dog av ålder eller av ren chock efter att jag flyttat in hit. Stackars "Rolfy" var överhettad och har varit rätt aktiv i mina händer under de senaste året. Hur som helst är "Rolfy" nu död och en ersättare måste skaffas. Jag har "hotat" E med att om inte "Rolfy" fått en ersättare innan den 24 oktober så vet han vad han kommer att få i födelsedagspresent av mig:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback