Uppehåll!

Jag hade bokat in att rida "Busan" idag och imorgon. Enligt min vanliga otur så brukar jag pricka in de dagar det är skitväder ute. Oftast då regn. Var lite orolig över dagens väder med tanke på att regnet öst ner ungefär hela november månad (undantag lördag). Oddsen var rätt höga att det även idag skulle regna. Regnat har det gjort, även om det var mycket lite och endast under eftermiddagen (tror jag). Men under min ridtur som varade i ca.2 timmar idag så gjorde regnet uppehåll. Ingen var gladare än jag för det. Nu är det bara att hålla tummarna att det sker liknande under imorgon med.


Hade en liten plan idag om att jag skulle se till att åka iväg till ica maxi ute i Birsta för lite "storhandling". Ska göra ett försök att låta bli detta småhandlande som sker ungefär var och varannan dag. Kanske borde jag leta fram lite recept och ha lite middagsplaner för en tid framöver. Hur låter det tro? Det låter jäkligt bra enligt mig själv MEN, jag tycker det är extremt tråkigt att behöva laga middag till endast mig själv. Det är hur boring som helst och jag får noll ideér om vad jag skall göra. Är inte så sugen för att göra något som tar tid när det ändå bara är jag som ska äta.

Får ta tag i middagsproblemet imorgon. Känner att jag inte hade ork nu i eftermiddag/kväll. Har därimot städat undan, diskat, dammtorkat och dammsugit hela lägenheten. Så det känns riktigt bra. Nu blir det en kopp kaffe och lite slö tv-tittande en stund innan det är dax för träningspass nummer två denna dag. Skall träffa Angelica strax efter kl.18 på golds. Efter vår träning blir det te och surr för jag ljuger inte om det är flera månader sedan vi sågs och hördes vid över huvud taget *skäms*. Ska bli väldigt trevligt att umgås ikväll:-)




Ps. Håller även en tumme eller två för min E ikväll. Han har bortamtach mot Huddinge ikväll. Håller mina tummar och tänker på honom extremt mycket! Hoppas det går vägen och att det är en glad pojkvän som ringer till mig ikväll runt halv tio tiden:-) ds.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Heej! Va hurtig du har blivit:-) Själv kan jg knappt sitta från all träningsvärk från i måndags, fy!!:-)



Jag håller tummarna att jag får hem en glad Stefan ikväll, men magkänslan säger att det inte kommer gå bra... V får hålla tmmarna iaf!



Saknar dig! Kram Amanda

2009-11-25 @ 17:34:29
Postat av: farmor

Kör storkok och frys in,Du har ju råvaror. Här blommar tusenskönorna!Själv har jag velat runt i Malmö hela dagen.Kram!

2009-11-25 @ 20:04:02
Postat av: Emmelie

Amanda!

Vet du en sak... efter en sådan kväll i Huddinges hemmaarena så känns det rätt "ok" att vara 40 mil bort. För på tfn kan man inte vara sur & grinig:-)



Längtar tills vi ses!:-)

Kram!

2009-11-25 @ 22:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback