Slut på ledigheten!

Imorgon är det jobbardax igen för hela slanten. Jag förstår inte hur två dagar kan gå så snabbt. Jag har hunnit ikapp en hel del här hemma och det känns faktiskt bra. Idag har det snöat, snöat och snöat här i Sundsvall. Det mesta som faller på marken bildas "slask" och försvinner. Men, det är faktiskt VITT ute och det gör det hela genast lite ljusare utomhus just nu. Jag och Mära hade en alldeles underbar tur tillsammans idag, så där härligt som bara hon och jag kan ha. Eller åtminstone jag kan ha! Jag njöt av henne, snön, skogen och av att få rensa mina tankar. Jag har även blivit påmind om att jag har nära och kära runt omkring mig idag och det känns faktiskt helt underbart!! Utan någon riktigt vesentlig anledning.

NU tänkte jag inte skriva något mer om mig här utan tänkte avsluta med att visa mitt senaste skoinköp som jag har gjort. Skor får i alla fall mig på mycket bättre humör även om det är med lite skräckblandad förtjusning som jag kommer att ta på mig dessa. Och till min mors förskräckelse! Hon kunde absolut inte förstå hur jag kunde falla för något dyligt. Kan jag kanske hålla med om eftersom att jag egentligen trivs allra bäst i ett par hederliga platta skor eller varför inte i ridskorna med stålhetta i! Det är mer min grej, men håll i hatten... För dessa fick följa med mig hem från
Scorett idag. Dem gör mig glad:-)







Nu vill jag avrunda denna vecka och hade jag fått välja hade jag mer än gärna befunnit mig 40 mil söderut denna helg. Nu är så inte fallet, tyvärr. Istället får jag längtar deso mer till nästa helg och hoppas på att denna helg passerar fort med jobb och allt vad det innebär. Så här med önskar jag er alla en riktigt trevlig helg!


psst. Måste bara inflika om att jag har deffinitivt har världens BÄSTA karl vid min sida! Han är banne mig oslagbar, han gör mig stark, älskvärd, energifull och det finns ingen som han som stöttar och får en att må så bra som han gör oavsett vad det än gäller! Utan honom vet jag inte vad jag skulle ta mig till! <3<3<3<3<3<3<3<3<3


GODNATT & SOV SÅ GOTT

Kommentarer
Postat av: farmor

Vem var det som sa: Ska du dansa med mig, får du hålla i mig? Du behöver en extra olycksfallsförsäkring!

2009-11-06 @ 22:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback