Saturday!

Lördagen har fortsatt liknande gårdagen. sovmorgon, långfrukost, film... Ungefär så! Avbröt inomhus-mys med att gå ut i friska luften på en prommis. Snöandet till morgonen har övergått till regn. Det blev en kort prommis, bättre än inget alls. Annars har vi inte gjort så mycket vilket känns väldigt skönt. Datorn och inte minst sagt iphonen har gått varm. Vi har "tävlat" mot varandra i det super mega töntiga spelet "doodle jump". Skittöntigt men väldigt beroende. Sist vi sågs hade jag ett rekord på 26,6. Två veckor senare var rekordet på 33,8. Nu idag är rekordet på 49,9 och som stark tvåa ligger jag med mina 39,2 poäng. Jag HATAR det där spelet nu! Önskar det aldrig laddats ner i denna telefon för nu "måste" jag försöka klå E:s tappra poäng.

Men eftersom han har denna telefon med sig ständigt, vart han än är och vad han än gör så är han ganska svårslagen när det gäller just "doodle jump". Vilken kvalitetstid vi har när vi ses... Ligger som två fånar och spelar spel på en telefon, Haha!

Det är tur vi får avbryta vår aktivitet nu snart med att sätta oss i bilen för att åka ut till Alnö. Mamma & pappa skall bjuda på middag och tv:n bjuder på spännande hockey, Timrå - Färjestad! Jag vill inte förstöra helgen totalt genom att utsätta E att se matchen live i E.ON arena. Kan bli mycket känslor då. Jag har en stark känsla av att Färjestad får rejält med däng av Timrå idag. Så därför håller vi oss på avstånd och kollar tv:n istället :-)



Hoppas alla har en fantastisk lördag, precis så som det ska vara:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback