Nu har jag gjort det!

Känns fantastiskt bra efter dagens "fix". Jag har fått "fingrarna ur" och ordnat med träningskort idag. ÄNTLIGEN! Nu kan det börja "på riktigt" och den träning som blir fortsatt på jobbet kan nu istället räknas som bonus. Så nu kör vi med detsamma så det ryker! Känner mig otroligt sporrad:-)

Här blir det nya träningsstället:





Orkar inte skriva så mycket mer idag. Är totalt slut efter att ha sovit ca.3 timmar i natt, jobbat 4.45 - 14, träningspass tillsammans med Madde. Detta tog mina krafter idag totalt. Hade trevligt middagsfrämmande ikväll i form av Linda & Sigge. Mycket trevligt! Den lilla mannen han växer ENORMT för var gång man ser honom. Så fruktansvärt charmig unge:-)

Nu är det skrivkramp samt benkramp (träningsverk).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback