Känns som lördagsmys fast det är FREDAGSMYS

En riktigt härlig dag har det varit idag och inte tala om helgen som väntar. Jag har gått runt hela dagen och haft "lördag" i huvudet. Igår eftermiddag fick jag en glad överaskning i form av min alldeles egna E som dök upp här hos mig i Sundsvall. Härligt och fantastiskt skönt att få umgås här hemma en helg. Eftersom det är höst och mitt upp i hockeysäsongen så innebär det att E är uppbokad med träningar/matcher ALLA helger mellan augusti-december (jul). Vilket innebär att jag varje fredag utom var tredje helg sätter mig på flyget ner till Stockholm. Det fungerar bra, men ibland är det krävande och jobbigt. Därför känns det extra skönt att få lyxa till det med en helg så här i Sundsvall på hemmaplan i min hemmamiljö.

Eftersom E dök upp redan igår så har det därför kännts som lördag idag. Men det är faktiskt bara fredag idag och vi har myst på exakt hela dagen. Bara tagit det lugnt och myst på. Kollat film i sängen, ätit långtfrukost, lunchdate på stan tillsammans med Yejka, Linda & Sigge. Varit med Yejka på ica kvantum och handlat inför kvällen. Kollat mera film och jag tror bestämt vi har lyckats avverka alla SJU "Johan Falck" filmerna. GRYMMA!

Nu har vi korkat upp vinflaskan, tänt ljus och laddar för idol med tacos till middag. En sann fredagsmys-kväll!



Ha en underbar helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback