Grannfejden

Hemma, nyduschad, nyäten och nytränad! Har myst in mig i morgonrocken och krypit upp i soffan tittandes på grannfejden på tv3. Herregud säger jag bara. Visst kan man ibland "störas" av grannar. Ibland kanske grannar stör sig på mig. Vem vet! Men inte fanken behöver man vara så i luven på varandra att man ska behöva göra ett program om grannbråk. Har folk verkligen inget bättre att ödsla sin energi på!?? Jag gillar i alla fall Robert Aschberg i detta program. Grannarna dom gillar jag med eftersom dom är i en klass för sig:-)

Jag ödslade dagens energi på spinningpasset ikväll. Grymt skönt att få trampa ur sig allt och ännu en gång idag få göra sig av med alla tankar som ibland tar över hand. För mig är det perfekt tillfälle att rensa tankarna när jag antingen tränar eller befinner mig i stallet. Stallet är nog egentligen den bästa platsen. Oavsett om jag rider eller bara är där så ger det mig tankero och lugn. Stallet är min frizoon. Har alltid varit och kommer troligen alltid vara.

Har nu bokat in mig på ett morgonpass klockan 7 imorgon. Bodypump i 45 min tillsammans med Angelica. Blir en härlig start på morgondagen då det för övrigt står övning på mitt schema.





Dessa härligheter skulle jag vilja värma mig i vinter! :-)
(Mössa och halsduk från "peak performance", Skinnhandskar från "MQ".)




Nu ska jag fila lite på naglarna innan sängen kallar.
Godnatt & Sov så Gott! Psss. Endast 4 dagar kvar och jag LÄNGTAR! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback