Good news!

Läget är bänkad under filten i soffan, idol på tv, en kopp te i näven och pepparkakor med ädelost på. E pratade något om skype innan idag. Jag kollade upp och vad jag kunde förstå så skulle skype vara ett rätt så bra hjälpmedel till att få ses under veckorna när 40 mil känns allt för långt mellan oss. Så jag hakade på E:s idé och laddade ner. En rädsla dolde sig inom mig bara... Att jag skulle börja STORTJUTA när jag ser och hör E! Jag är så blödig av mig och jag minns hur det var en gång när vi testade videosamtal på telefon. Jag bröt ihop och grät. Min längtan blev hundra gånger värre och det var en blandad känsla att kunna se honom men inte närvaro med honom. Jobbigt! Hur som helst är nu skype nedladdat och vi har testat. E ringde upp, jag hörde honom, jag såg honom MEN han kunde inte se eller höra mig eftersom jag inte har någon webcamera. Så jag satt som ett fån här i soffan, vinkade och pratade hej vilt till honom. HAHA! Nu är det så att E har en webcamera till övers som jag kan låna av honom. Så det här med skype verkar lovande. Tänk att kunna få prata med varandra, se varandra VARJE kväll! Tänka att få vinka och pussa godnatt nästan på riktigt :-)


E ringde nyss upp och var ÖVERLYCKLIG! En glad och efterlängtad nyhet hade han att berätta. Nämligen denna:



Nya bilen har nu ÄNTLIGEN anlänt till rätt stad och rätt volvo butik. Efter en lång väntan så ska vi nästa helg bege oss till E:s hemstad för att hämta hem den fina fina pärlan!

Vi ska inte "bara" hämta nya bilen volvo xc60 utan vi ska även hälsa på E:s familj. Har inte varit där och träffat alla sedan i sommras så det ska bli super skoj! *längtar*


Nu ska jag mysa på vidare här så gott som det går... Dricka upp mitt te och kika på cirkus möller i väntan på andra delen av idol. Jag gillar verkligen Tove och Eric! Är rätt övertygad om att dessa två härliga artister kommer stå på scen i självaste finalen. När dom gör det så kommer jag nog hålla en extra tumme för Tove. Så ung, så bra och dessutom kommer hon från Norrland:-) Men jag har en annan favorit med... Mariette! Jag gillar henne och vill behålla henne i tävlingen hela vägen. Så ikväll hoppas jag att det är Calle som ryker. Den som tittar får se:-)


TREVLIG KVÄLL!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Nä Calle ryker inte han är ju skåning!

2009-11-28 @ 22:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback