FRIDAY!

ÄNTLIGEN är det fredag och en helg framför oss. För många är det = med ledighet! För min del är det mest en klump i magen och lite extra jobbigt. Träffar inte E denna helg och det är snart en hel vecka sedan vi sågs. Det som känns bra är att äntligen kan det "riktiga" nedräkningen börja. För om en vecka då befinner jag mig i världens bästa famn:-) Bara 7 dagar kvar! Jag har avverkat min ledighet redan och nu startar min arbetshelg. Jobbar fredag, lördag och söndag!


Var upp tidigt imorse och masade mig ner på en timmes spinning. Inte så skönt klockan 6 imorse men f*n vad skönt det kändes efter att ha klivit ut ur duschen och inse att jag hade hela två timmar på mig att äta frukost och ladda inför jobbet. Nu är vi snart där, två timmar senare. Jag har ätit gröt, betalat räkningar och kollat nyhetsmorgon. Känner pigg och peppad för att dra iväg ut till jobbet nu:-)


Jo, en sak till... Kom faktiskt att tänka på julklappar imorse! Jag tänkte att jag skulle knåpa ihop en liten lista men det går sådär... Men här kommer en början iaf:-)



En sådan här står på min önskelista detta år. En manuell och SNYGG juicepress så att jag kan pressa färsk apelsinjuice på morgnarna!

Med på listan finns även en önskan om ett presentkort på stadium. Alla vet vi att vi blir peppade av nya kläder när det gäller träning. Jag är behov av en ny "träningsgarderob".



Får se om det kan knåpas ihop mer på denna önskelista! :-)
Njut av att det äntligen är fredag!! Själv ska jag piffa till håret och bege mig mot Midlanda.


TREVLIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback