Det närmar sig advent

Advent kryper allt närmare och ikväll hade jag tänkt ta fram mina adventsstjärnor och göra lite adventsmys. Jobbar hela helgen sedan och känner att det skulle var rätt så skönt att få komma hem på söndagkväll (självaste första advent) och känna riktig adeventstämning. Var ner i förrådet ikväll och hämtade upp grejorna. Fattades en liten viktig detalj bara till min fina stora stjärna... lampan och sladden! Vart är den?? Gjorde ett snabbt genomsök i förrådet utan resultat. Så nu blir det till att försöka klura var jag kan tänkas ha lagt den på för BRA ställe. Får göra ett nytt försök imorgon, i värsta fall på måndag.


Blev träning ikväll igen. Var på ett step/core pass. Riktigt skoj trots att jag kände mig lite vilsen när det gällde koreografin i step. Jag får ge det några gånger så kommer det garanterat kännas bättre och jag vågar "ösa" på mer.

Nu har jag legat och kikat på "mammas pojkar" på tv4. Herregud säger jag bara! Vilket program och vad är det för människor som kommer på ett sådant program och framförallt vilka ställer upp i det!? Då kan jag kanske förstå de tjejer som söker till det. Men killarna tillsammans med sina mammor! Hallå? Dejta tjejer tillsammans med sin mamma. Morsorna har även det en hel del att säga till om. Riktig skräp tv som kanske är bra att det finns ändå eftersom det roar lilla mig så här på torsdagskvällarna. Jag är en riktig "såpa sucker" :-)

Nu blir det sängen tillsammans med boken en stund. Tänkte försöka somna i hyffsad tid så jag vaknar pigg och allert inför morgonspinningen klockan 6.30!

Godnatt & Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback