BRA start på en BRA dag!

Kan man skriva en rubrik så? Om dagen löper på BRA hela dagen lång återstår att se. Det är mycket kvar av onsdagen men mycket tyder på att det borde bli en fortsatt härlig onsdag! Ställde min klocka på 06.00 för att gå på spinningpass 6.30!!!! Idiotiskt kan tyckas när man äntligen är helt ledig en dag efter två mycket tidiga arbetsdagar! Men fasen vad skönt det var efter passet! :-) Klockan är inte ens 09.00 på denna onsdagmorgon och jag har redan hunnit träna en timme, laddat tvättmaskin och ätit en tallrik gröt. Sitter med kaffekoppen i handen nu, kollar nyhetsmorgon och läser lite bloggar.

Funderar på att slå omkull mig här i soffan under filten med en bra bok som jag alldes nyss påbörjat. Kanske en liten förmidagsnap innan det är time för att åka till stallet. Funderar även på det här med svinvaccinet... Det segar ut på tiden som det verkar på jobbet med det. Undra hur det ser ut i Bergsåker. Någon som vet? Funderar om jag ska kolla upp det eller helt enkelt vänta tålmodigt i någon vecka till.


Hoppas alla får en fin och härlig onsdag!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback