Solo

Jag söndagsmyser helt ensammen ikväll. Krypit ner under filten här i soffan och kollar en film på 3:an "click". Har smält dagarna som varit och gått igenom dag för dag. Tiden går vansinnigt fort när man är i rätt sällskap och har trevligt! Känns som om dagarna som varit sedan onsdag endast har varit ca.2 dagar. Jag har varierat jobb och kvalitetstid om vart annat under helgen. Men nu när jag summerar helgen så inser jag att vi haft en aldeles UNDERBAR helg tillsammans, IGEN! Vi har grillat, åkt runt och sett en och en annan del av Sundsvall, umgåtts, ätit grymt goda luncher, motionerat, haft myskväll och KVALITETSTID!

Batterierna är laddade och nu väntar en ny vecka med jobb förutom morgondagen då jag är ledig dock. Räknar ner dagarna till fredag då det är time för S-holm och E:-) Men innan dess jobb, träning och social kontakt med vänner här hemma! NU: fortsättning av filmen.

Ha en trevlig söndagkväll!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken skön helg ni verkar haft!! Och när man vet att man snart ses igen så går tiden rätt snabbt =)

Idag har jag vart på kalas hos Bjöcka med din pappa =) Han hade en grymt snygg hoj, och tyckte knappt att jag hade nån mage ;) Haha! Ha en skön ledig dag imorron, och ha en bra vecka! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback