GODMORGON!

Söndagmorgon, morsdag, jag ligger nyvaken kvar här under täcket i sängen, nyhetsmorgon visas på tv och E är i köket och fixar frukost. Jag tror att det blir frukostbricka i sängen:-) Jag konstaterar att jag har det BRA!

Jag ligger här och klurar på vad som skall ske idag. Det blir dåligt med morsdagsfirande för vår del idag eftersom ingen av oss har våra mammor i närheten. Annars hade det garanterat blivit både en och annan firande av kära mor idag. Det blir nog en utedag idag. Är super härligt väder ute! Kanske blir det trav på Solvalla, kanske blir det picknick ute i någon park?

Vi får se vad vi hittar på för nu kommer världens bästa E med en härlig frukostbricka:-)




Ett GRATTIS på morsdag vill jag ägna till min mamma idag och jag hoppas du får en riktigt härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback