SEMESTER!!

Resväskan står öppen, kläder ligger i den, kläder på strykbrädan, kläder på linan nere i torkrummet. Nödvändiga prylar så som pass, solskyddsfaktor, solglasögon, bok, kamera m.m. ligger nedpackat i the big bag. I mitt huvud snurrar nu bara " sommar sommar sommar sommar". Får lov att påminna mig själv att jag har några dagar som ska tillbringas i Arrvika innan utresa. Arrvika är helt nytt för mig, så det ska bli mycket spännande:-) Så lite mer "vanliga" ombyten måste även packas ned. Det knepiga är nu att efter dagens övning så kändes min hals inte riktigt OK, halsont och "konstig" i kroppen. Och dumt nog så lyssnar jag inte på min kroppps signaler utan tar en timmes träning innan jag åker hem på både löpbandet och i gymmet. DUMT!!

För nu känns det ännu mer konstigare i kroppen och halsen strejkar lite mer än tidigare idag. Det är tur att jag bara behöver jobba imorgon mellan 5-14.15 innan min semester startar. Kanske hjälper det om jag talar om för mig själv att det endas är EN arbetsdag kvar och sedan kommer jag inte att jobba förrän den 26 mars igen! Tror nog att jag behöver lite ledighet nu. Känns så! Är trött på snö, kyla, slask och jobb här hemma! Känns fortfarande overkligt att tänka tanken att man befinner sig i ett helt annat klimat om en vecka vid denna tidpunkt :-)

Mamma hakade på mig till " två bleka kompisar" efter jobbet idag. En sista chans att bränna på fläsket lite innan stranden och den verkliga solen väntar. Efter det bjussade mamma på thaimat från " Blå kiosken" *Gott* Vilket kanske var tur för min del eftersom mitt kylskåp ekar TOMT! Så en helt OKEJ tisdag har det varit idag. Jag smyger mest runt, ler och är glad å lycklig!! Dax att kila ner till torkrummet för att plocka upp tvätten.


På återseende en annan gång vid ett helt annat tillfälle!!
Njut av vardagen och av varandra!!
Take Care!

Kommentarer
Postat av: Sara Hallin

Hoppas du har en trevlig semester o att du tar med lite sol o värme hem :) Kram

2009-03-11 @ 14:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback