Semester snart??

Jag har sovit ut idag och jäklar vad SKÖNT det var! Har smygstartat dagens " måste " , tvätten! Tog med mig frukostbrickan till soffan och haft långfrukost alldeles ensam. Inte så roligt att äta själv men det finns inget allternativ. Nu funderar jag på om jag ska dra mig en stund till genom att dra filten över mig här i soffan och smyga in i min bok eller om jag ska kliva upp och sätta fart med städning! För idag ska gardiner bytas, diskas, dammtorkas, dammsugas och skuras här. Min bil ska ombesiktigas idag med någon gång mellan 13-15.

Första allternativet lät väldigt skönt fast å andra sidan är det bra skönt och kunna slappna av sedan när allt är gjort!

Jag längtar till semestern nu! Vill vara ledig nu med detsamma. Sköna sovmorgnar, kvalitetstid tillsammans med E i flera veckor, grillning, sol och umgänge är vad jag hoppas på. Det är inte så långt kvar ändå... Jobbar kommande helg samt tis, ons och torsdag nästa vecka! Sedan är det semester!!!!!!!!

Tänker börja med att gå ner till tvättis och byta maskin... en bit på väg.



Ha en bra torsdag alla där ute (trots trist väder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback