*Pirr pirr pirr*

Imorse då jag klev upp klockan o4:00 så hade jag under natten fått ett sms från Linda. Hon hade åkt in och nu är det verkligen på G! Sigge är på väg att komma ut till vida världen:-)

Jag har tänkt och tänkt och tänkt hela dagen idag. Jag har under hela dagen här på jobbet vandrat runt och tittat på klockan, tänk och undrat och funderat! Jag erkänner....Jag är lite nervös och jag tycker att det är JÄTTE SPÄNNANDE!

Nu slog jag mig ner här vid datorn på jobbet och drog en chansing med att kika in på Lindas blogg. Jorå, Lindas Micke, den blivande pappan uppdaterar för fullt ifrån BB:-) Så nu håller jag alla tummar och alla tår att allt går bra och jag törs nästan tro att i skrivande stund så har Linda och Micke fått sin efterlängtade son i sina armar! :-)

Tror att en liten prins har kommit ut till världen nu eller så kommer han precis när som helst! :-)



Vi får se om det dyker upp ett litet mms under dagen:-)


Kommentarer
Postat av: Carro

Ååååh!! Jag vill oxå NU!!! ;)Perfekt om lillen kom idag, då har du ytterligare en anledning till att fira tillsammans med E, semester å bebis liksom ;)Ha en bra midsommarhelg! KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback